lørdag 25. april 2009

Lørdag morgen

I går var det en "hard" dag. Jeg var fremdeles ute og kjøre med døgnrytmen, og hadde lange perioder hvor jeg nesten slet med å holde meg våken. Og så hadde jeg skallebank på grunn av for lite søvn, vondt i ryggen på grunn av uvant seng, og så jobbet jeg meg opp et par fete vannblemmer på føttene. Den på høyrefoten sprakk da vi var et par hundre meter "hjemmefra", og det ble nesten hinking hjem.

I natt har jeg sovet godt, ryggen er mye bedre og vannblemmene skal fikses med litt plaster før vi begynner på dagens vandring.

Når man er i New York blir det mye gåing. Skal man langt tar man selvfølgelig subway'en, men kortere avstander er enklest å forsere til fots. Taxi er selvfølgelig et alternativ. Det er ikke så veldig dyrt, men du kan ofte oppleve at taxien går saktere enn du ville gått. Trafikken på Manhattan er voldsom.

Jeg tror ikke vi har andre planer for dagen enn at jeg må innom et sted for å kjøpe plaster til de stakkars føttene mine. In the city that never sleeps er det nok å gjøre uansett, så jeg er ikke redd for at det skal bli kjedelig akkurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar