mandag 4. mai 2009

Innedag

For en gangs skyld ble været slik meteorologene varslet. Jeg gikk ut en tur på morgenen i går, og da duskregnet det. Det regnet bare mer og mer, og etterhvert var det like greit å tusle hjem.

Dagen ble derfor tilbragt i leiligheten, og det er ikke mye annet å fortelle enn at vi spilte Sudoku og Trackmania, og bestilte mat hjem på kvelden.

I dag skal vi en tur til Downtown og shoppe litt. To Levi's til Lars og noen kortstokker til Morten. Jeg ser ikke bort fra at det blir et par bukser på meg også.

Kvelden skal vi tilbringe på Iridium Jazz Club. Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i jazz, men jeg kan like mye rart når det foregår live. Og det er heller ingen hvem som helst som skal spille. Gitarlegenden Les Paul er fremdeles aktiv, selv om han lever på sitt 94 år. Hver mandag stiller han på Iridium og spiller to sett. Ofte dukker det også opp en og annen overraskelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar