torsdag 7. mai 2009

Kort, hatt, ring, Levi's og middag

I dag tok vi turen Downtown for å finne en Walgreens som hadde kort til Morten. Vi kjøpte først noen jeg trodde var riktige, men ettersom jeg var litt usikker, så gikk vi innom en tryllesjappe for å spørre. Mannen i tryllesjappa kunne bekrefte at dette var akkurat de kortene jeg så etter. I neste Walgreens-butikk hadde de imidlertid noen andre kort, som for meg virket mer riktige, så da kjøpte jeg en "bunke" med dem også. Det blir med andre ord noen kortstokker på deg, Morten.

Jeg gikk også til innkjøp av noen flere klær. Først en Levi's 501, nærmest for nostalgiens skyld. Og så har jeg kjøpt meg en hatt. Hatt!!! Og med de klærne jeg hadde på meg, hatten og solbrillene, ble jeg visstnok det Bård kaller en "preppy" fyr. Eller kanskje en "dapper" kar. Ikke godt for en gammel mann som meg å skjønne noe av dette. Men, det er visstnok positivt.

Kvelden kom, og vi spiste middag på en restaurant som heter Cafe Condessa. Genny, Caroline og jeg spiste en herlig laksemiddag, mens Bård valgte en "Hanger Steak". Før og etter middagen gikk vi egentlig bare rundt i Downtown og kikket på mennesker.

På St. Marks Place ble jeg beskyldt for å ha stjålet hatten. Jeg tror fremdeles at denne idioten tror jeg hadde stjålet hatten, men han så nok at jeg var i ferd med å bli rimelig rasende og da det var like før jeg begynte å rope på politiet ga han seg. Drittsekken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar