lørdag 2. mai 2009

Regn og vind

I går var vi ikke så veldig aktive. Det regnet mye, og det gjorde at vi holdt oss innendørs. Selv da det ikke regnet ble man nesten våt av å gå ute, på grunn av veldig høy luftfuktighet.

Jeg klarte imidlertid å ta meg en tur til Park View, som har blitt en gjenganger for frokost/brunch for meg mens Bård ligger og drunter. Senere på ettermiddagen spiste vi middag på The Piper's Kilt, som er en slags etterlevning fra den gang området her oppe var "irsk". Nå er det mer sør-amerikanerne som har tatt over.

Litt utpå kvelden tok jeg med meg kameraet ut for å eksperimentere litt med det. Det ble ikke så mange bildene, men jeg fant i alle fall ut det jeg lurte på.


Dette bildet er tatt på Broadway. Broadway går på skrå langs hele Manhattan, og ender her oppe i Inwood ett eller annet sted.

I dag skal Caroline og Bård på kino. I disse dager er det noe som kalles Tribeca Film Festival, og de viser filmer mer eller mindre over hele Manhattan, og ofte litt sære filmer. C & B har bestemt seg for to filmer de vil se, og jeg skal være med på en av dem, men i dag blir det til at jeg tusler litt alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar