mandag 11. mai 2009

Lørdag

Lørdagen ble litt spesiell, ettersom det var avreisedag. Jeg begynte å pakke med det samme jeg sto opp, og det tok ikke så veldig lang tid.

Ved 12-tiden hentet Genny oss, og etter at hun slapp av Caroline hos frisøren kjørte hun Bård og meg til La Petite Abeille, altså den lille bie. Det er den belgiske dineren Bård og jeg spiste frokost på tidligere.

Etter brunchen gikk Bård og jeg mot Hudson River og gikk oppover mot Chelsea Piers. Der kjøpte jeg meg en flaske vann og så snudde vi og gikk nedover igjen. Etterhvert møtte vi Caroline, og før vi gikk hjem til Genny rakk vi en liten tur innom Two Boots, slik at jeg fikk en siste slice av den beste pizza'en som finnes.

Genny kjørte meg til flyplassen, og til tross for litt trafikk gikk det bra. På John F. Kennedy-flyplassen, eller nærmere bestemt på Terminal 7 var det bare mitt og et annet fly som skulle gå. Det gikk derfor veldig greit gjennom toll, security og alt annet.

Jeg sov fint lite på flyet til London. Karen ved siden av meg klarte å breie seg på en måte at det ble nærmest nytteløst. Jeg vekket ham et par ganger, men han skled tilbake til favorittstillingen sin etter et par minutter.

På Heathrow var det bare mas, men etter noen timer satt jeg på flyet hjem. Moder'n og Harald var snille og hentet meg og kjørte meg hjem.

1 kommentar:

  1. Hei Bjørn. Velkommen tilbake. Så gøy med han mannen på flyet. Ikke for deg kanskje, men for meg som leser.. hehe. (Elin.)

    SvarSlett