onsdag 6. mai 2009

Regn, regn, regn

Ikke mye å fortelle om gårsdagen, egentlig. Frokost på Park View, og hjem igjen. I regnværet. Dagen ble tilbragt inne, men utpå kvelden dro jeg til Times Square, i håp om at det skulle bli noen pauser i regnet. Det ble det ikke. Jeg stakk innom "The Colony", som er verdens største butikk for noter og musikkbøker. De har "alt". Jeg hadde også tenkt meg innom Lucille, restauranten i B.B. King's Blues Club, men den var stengt for publikum på grunn av et privat selskap.

I dag regner det ikke, i alle fall ikke akkurat nå. Vi skal til Downtown etterhvert og spise middag med Genny, og før middagen håper vi å finne en Walgreen's som har kortene Morten ønsker seg. Jeg var innom en Walgreen's på Times Square i går kveld. Walgreen's-butikkene på Fifth Avenue og i nærheten av Times Square er mer turistrettet, og har ikke det samme utvalget som de andre.

Nå er det frokost-tid, og i dag inntas frokosten her hjemme. Bagel med skinke. Og så går turen til et vaskeri borti gata her for å hente klærne jeg leverte til vask i går. Etter det får vi se litt hva vi finner på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar